Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maris schreef:Mijn paard loopt nu nog overdag op de wei ( niet mega veel gras ). S'morgens en s'avonds krijgt hij hooi. Als ik hem s'middags wat hooi wil geven, haalt hij zijn neus ervoor op... ?!
Dus houdt dat in dat hij gewoon genoeg hooi krijgt ?
Hoeveel hooi eten jullie paarden nu ( naast weidegang ) in kg's ?
Ongeveer natuurlijk. .. plakken hooi als antwoord, daar heb ik niet zoveel aan, er zijn zoveel verschillende maten in pakken ( en plakken ) hooi.
Mijn paard ongeveer 8 a 9 kg nu ( en halve kg krachtvoer ) Meer wil hij dus niet.

Urielle schreef:De pony staat tot haar grote spijt op regime en krijgt tweemaal daags een plakje omdat ze van het kijken naar een hooispriet al moddervet wordt.

angelalala schreef:mijn pony staat de hele dag in de wei, en krijg 's avonds een halve kg sportbrok. en verder geen hooi van't winter ofzo wel.
Branca schreef:angelalala schreef:mijn pony staat de hele dag in de wei, en krijg 's avonds een halve kg sportbrok. en verder geen hooi van't winter ofzo wel.
Hooi hebben ze altijd nodig om allerlei redenen en niet alleen in de winter.
madamX schreef:Hier krijgen de paarden onbeperkt ruwvoer, helemaal geen krachtvoer. Als het kouder wordt zitten ze op 12 kilo ivm warmteproductie.
)
) ArlandoO schreef:'s Morgens vroeg 3 plakken, daarna de halve dag op 't land en s avonds bij het binnen halen weer 3 plakken. (weet niet hoeveel KG dat is)
BrittKitt schreef:Dat heeft mijn pony in 3 uur tijd allemaal op.. Wat een kleine hoeveelheden geven sommigen.
Mijn pony krijgt een kleine baal hooi per dag.