Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Debo schreef:verder nog iemand?? Klopt het dat er veel jonge trekpaard hengsten staan op zoeen markt?? aangezien deze beina allemaal bij de slager eindigen?
), als ze daar niet worden verkocht eindigen ze vaak bij de slager. Waar ik stage heb gelopen, hengstenhouder, meste de jonge hengsten die hij niet op het bedrijf nam vet, en verkocht ze aan de slager...
Debo schreef:ja ind..ik ben helemaal weg van die lekkere dikke bolle dingen.. en aangezien Thomas ( mijn vriend ) het ook allemaal leuk gaat vinden en ook wel eens wil rijden.. dachten we er aan ( in de toekomst = einde dit jaar ofzo) een trekpaard te kopen... een jonge hengst... en dan ga ik m natuurlijk beleren in de vrijhiedsdresuur das altijd een uitdaging voormij geweest... hihi wel eens een belg zien piaferen
me too....Brechje heb ik ook wat vrijheidsdressuur geleerd, maar ze is een beetje te enthousiast en vind het in het weiland erg grappig om te steigeren op het moment dat ik haar touw vastklik en dat is niet zo fijn
ze kon de spaanse pas etc....heel cool! Marion loopt trouwens ook een piaf bij mijn zusje...maar bij mij wil ze dat niet