Paardentandarts

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leonieke

Paardentandarts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 20:56

Ik ben eigenlijk op zoek naar het telefoonnummer van paardentandarts Ed Kiela uit het noorden.

Nu heb ik zijn site wel gevonden, maar de contact pagina doet het niet. Nu las ik ook ergens dat hij gestopt is?????
Weet iemand hier meer van? Werkt hij nog wel als paardentandarts en zo ja waar kan ik hem bereiken?

Of weet iemand een andere goede paarden tandarts in Drenthe? Erg belangrijk is dat hij rustig moet zijn i.v.m. erg onzeker paard.

Zammie

Re: Paardentandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:58

ik heb zelf Elles Hetem bij mijn paarden en zij is erg rustig met de paarden en neemt de tijd ervoor en is zeer kundig.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:01

wij hebben vorig jaar jan groeneveld gehad was opzich ook vrij goed alles werd gedesinfecteerd enzo!

Wopkebrok

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 13:34

Ed Kiela is idd gestopt een paar jaar geleden.
Wij hebben inmiddels ok Elles Hetem erbij gehad en dat bevalt heel erg goed! haar website is: www.paardengebitsverzorger.com

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 17:39

Bij mij is vandaag Jan Groeneveld voor het eerst geweest, andere stalgenoten waren al zeer tevreden over hem. Hij komt ook overal en nergens.

Maar hij heeft er een klant bij! Hij is super aardig vertrouwd en kundig hij weet wat hij doet en grijpt niet gelijk naar de verdovings spuit! Zeker een aanrader dus!

Hij is te bereiken op 0650425329 Staat op zn kartje die heb ik vandaag gekregen

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 21:06

Ik heb ook Elles Hetem, ben erg tevreden over haar. Jan Groeneveld heb ik vorig jaar gehad, was ook goed hoor. Maar Ellis is voor mijn paardje toch wat beter geschikt, ze is nog rustiger en neemt echt alle tijd. Ze is trouwens opgeleid door Jan Groeneveld.

Leonieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 09:20

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik denk dat ik dan eerst maar eens die vrouw ga bellen. Klinkt perfect.
Aangezien mijn paard nogal bang kan zijn van vreemde mannen is een vrouw natuurlijk helemaal ideaal Haha! .
Bedankt OK dan! .

brazilll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:50

weten jullie of er ook een paardentandarts in zeeland zit?

Alytuiere

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 11:54

Jan Groeneveld is door Ed Kiela opgeleid en Elles Hetem dan weer door Jan Groenveld. Ik heb zowel Jan als Elles bij mijn paarden gehad en ken ze ook prive. Beide leveren super werk, maar helaas voor Jan heb ik nu een paard met een voorkeur voor vrouwen haha Haha!