Omgooien van de grond > buitenbak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Omgooien van de grond > buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 20:17

Ik heb een vraag, met de zoekfunctie heb ik al het één en ander gevonden maar heb toch nog meer vragen!

Wat kost een buitenbak ongeveer als we het op de volgende manier zouden willen laten doen?
We zitten aan het bos en de weides zijn het hele jaar super droog, met de bak verwacht ik dus ook niet veel plassen.

We willen een laag zwarte aarde uit de grond halen, daarna een witte laag grond eruit halen, zwarte erin gooien en het witte er bovenop.

Wat zijn hier nu ongeveer de kosten van? Heeft er iemand een site waar dit te vinden is? Het enige wat dus nodig is zijn arbeiders + graafmachine's.

De kosten van de omheining en verlichting hoeven er niet bijgerekend te worden Lachen

Het gaat trouwens om een 20*40 bak!

aslo

Re: Omgooien van de grond > buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 21:15

Een grondverzetbedrijf of loonbedrijf bellen en informeren. Eventueel een klusser inhuren die zelf een machine kan huren.
Denk dat je tussen de 60,00 en 80,00 p.u. moet tellen (machinist met machine) en 1 dag werk. Zit niet zo meer in die prijzen, maar schat dat je er daar toch één voor kunt krijgen.

Judje

Re: Omgooien van de grond > buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 23:11

Bij ons kostte het 1000 euro om dat te laten doen.
Dat was voor 900 m2 i.p.v. 800 m2 (nog een klein paddock-achtig iets van 10 x 10 erbij).

De meeste loonwerkers en grondverzetbedrijven kunnen dit doen.
Wij hebben wel zelf de touwtjes gespannen en de paaltjes op de hoekjes gezet.