Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
madamX schreef:Er zijn al meerdere topics over dit product geweest, even zoeken dus.
Het is sowieso troep, niet aan beginnen.
Ik had er nog nooit van gehoord en dacht dat het een heel nieuw product was.
.
Maar je bent inderdaad heel snel klaar met uitmesten, het is goedkoop in gebruik. Ik mest iedere dag uit (mestballen eruit en natte plekken opschudden) en één keer in de week haal ik de grootste natte plek eruit (mijn paard plast altijd op een en dezelfde plek) en gooi ik er een nieuwe zak bij. De eerste keer moet je wel even investeren (10 zakken à Euro 7 per zak), maar daarna kun je er ongeveer 3 à 4 maanden mee doen, indien je er iedere week een nieuwe zak bij gooit en de meest natte plekken er 1x per week uithaalt. Mijn paard vond het de eerste keer heel gek. Hij dacht dat hij in een walhalla van biks was beland
, maar dat viel na een paar happen erg tegen
Hij ligt ook gewoon in zijn stal. In het begin moeten de korrels nog even stukgaan, maar daarna heb je een mooie stevige en verende bodem. Je hebt veel minder mestafvoer en bent dus sneller klaar met uitmesten. Het is ook goedkoper. Nadeel vindt ik wel dat het erg in- en uitloopt. Als ik net het pad heb aangeveegd en ik loop even de stal in om de waterbak te controleren, neem je het zo mee aan je schoenen naar buiten. Een belangrijk voordeel is wel weer dat mijn paard geen last meer heeft van rotstraal, door de grote absorbtie. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. Inoterry schreef: