Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ook voor andere dieren met haren zoals honden en katten enzo. Toen ik de eerste keer ging paardrijden had ik het heeeeel erg benauwd en allemaal niezen en dikke ogen enzo. Maar ik heb gewoon doorgezet en nou heb ik er niet zo heel veel last meer van bij paarden. Omdat ik iedere dag bij m'n paardje kom. Ik slik dus ook medicijnen om mijn benauwdheid een beetje tegen te gaan enzo.
en een dier-en veehouderijopleiding doet
ik heb het vaak erg benauwd en heb een chronische oorontsteking en heb periodes dat ik onafgebroken hoofdpijn heb (zoals nu de afgelopen 2,5 week)
Mijn konijnen hou ik zoveel mogelijk buiten, en de helft van onze honden verharen niet
caafjes kan ik vrij goed tegen en eiegn katten ook! 'Vreemden'katten gaan wat minder goed....werk in een dierenopvangcentrum en dan hoest en krab ik me te pletter
Maar mijn dieren zou ik nooit willen missen en ben altijd helemaal gelukkig als ik bijna geen hoofdpijn heb en mijn oren niet zo vreslijk irritant zijn
Verder alles okay hoor
paardje schreef:ze heeft nu flixonase en dat is een ontstekingsremmende neusspray.dit is het enige wat helpt.
), maar dus was een neusspray en injectie dus enigste optie. Ik heb ook een tijdje oplosbare pillen gehad en die werkten een tijd goed, maar ben nu dus resistent tegen die dingen en dat is zwaar balen
) 
baaj Debo schreef:Ik heb vroeger met een meisje in de les gereden die ook alergie had,, ze hadden toen 1 manege pony ingespoten( een prik ) met iest en het meisje zelf had ook een prik gehad en dan kon ze wl op die pony rijden,, veel wete ik er nietmeer van het is zeker 10 jaar gelden.. maar er is dus wel iest voor...