ik ga zodadelijk naar het dorp om Eczema balsem te kopen, maar ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hebben? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ga zodadelijk naar het dorp om Eczema balsem te kopen, maar ik vroeg me af of jullie misschien nog tips hebben?
[MD] Centraal topic over zomereczeem, schuren en jeuk 2 MilouNigel schreef:Ej, wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat je ouders niet nog een deken willen betalen. Misschien kun je vragen of je paard met een andere op de wei kan. Wij hebben ook een pony met zomerexceem en ik weet hoe vervelend het is. Ik hoop dat je tot een oplossing kunt komen.
Suc6
Groetjes Milou
Jiill_ schreef:mijn pony heeft ook zomerexceem.. als het 1x heeft gevroren zijn alle mugjes dood blijkbaar.. dus maar hopen dat het snel gaat vriezen
Joto schreef:Mijn merrie staat er ook nog onder hoor..Die rotvliegen zijn er nog steeds, dit jaar heeft ze er ook al 1 gesloopt (Mede dankzij veulen), kun je van de kapotte dekens niet 1 hele maken? Ik heb mijn andere ook "gehecht" en geplakt, kan die volgend jaar met het veulen weer op.
meisje schreef:onze shet heeft ook last van zomer exceem. nu heb ik wat uitgeprobeert met zeezout op lossen in water en dat doe ik 3 keer in de week over haar manen en staart.
In de zomer deed dit ook over haar lichaam, en sinds ik dit doe schuurt ze niet meer. toen we haar kregen had ze geen manen en geen staart meer maar nu gaat het echt heel goed met haar.
Dus miss kan je dat ook proberen ik kooop zeezout gewoon in water oplossen.
Je heb ook bij shampo die gemaakt zijn met zout uit de dode zee die willen ook vaak helpen
ik heb gister de eczema balsem gekocht die ook veel mensen aanraden nu hopen dat dit werkt meisje schreef:onze shet heeft ook last van zomer exceem. nu heb ik wat uitgeprobeert met zeezout op lossen in water en dat doe ik 3 keer in de week over haar manen en staart.
In de zomer deed dit ook over haar lichaam, en sinds ik dit doe schuurt ze niet meer. toen we haar kregen had ze geen manen en geen staart meer maar nu gaat het echt heel goed met haar.
Dus miss kan je dat ook proberen ik kooop zeezout gewoon in water oplossen.
Je heb ook bij shampo die gemaakt zijn met zout uit de dode zee die willen ook vaak helpen
marlies85 schreef:Er is een centraal topic voor dit soort vragen[MD] Centraal topic over zomereczeem, schuren en jeuk 2