Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) Maarja.. dan kunnen ze ook gelijk helemaal níks meer eten
colunder schreef:Zorgen dat ze de hele dag hooi kunnen eten of gewoon niet op stal maar in de wei zetten.

Zilvermoon schreef:colunder schreef:Zorgen dat ze de hele dag hooi kunnen eten of gewoon niet op stal maar in de wei zetten.
Wat is dit nou weer voor oplossing?
Ik heb idd ook gehoort de toplaag vies maken. Heb het geprobeerd maar een paard bij ons op stal eet alsnog alles op.
angelique19 schreef:Verder geef ik haar 3 keer in de week een yakult of magere yoghurt!! En tja dat werkt !!![]()
Geadviseerd door de pavo trouwenss!!
cheyentic schreef:angelique19 schreef:Verder geef ik haar 3 keer in de week een yakult of magere yoghurt!! En tja dat werkt !!![]()
Geadviseerd door de pavo trouwenss!!
kijk precies wat ik al zei dus, probiotica nodig om voldoende te kunnen opnemen.. hoeveel yoghurt geef je dan?
). Ik heb een potstal geprobeerd en dat hielp wel. Tis geen leuk gezicht, maar als je zorgt dat de bovenkant iig droog blijft (smerig maakt niet zoveel uit) dan kan het geen kwaad, is alleen het plaatje wat minder leuk....
Rijerijerije schreef:heb t van horen zeggen hoor, nooit uitgeprobeerd, maar azijn over het stro spuiten schijnt ook nog wel s te werken....
mijn pony vrat ook alles op wat los en vast zat (nou ja de voerbak liet ze hangen). Ik heb een potstal geprobeerd en dat hielp wel. Tis geen leuk gezicht, maar als je zorgt dat de bovenkant iig droog blijft (smerig maakt niet zoveel uit) dan kan het geen kwaad, is alleen het plaatje wat minder leuk....
We zijn daarna een paar maanden overgegaan op vlas en dat ging prima, nu wegens financiële redenen weer op stro en nu eet ze het niet op! Rara hoe kan dat? Vraag het mij ook nog steeds af, maar ben allang blij