Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Is dat wat?
Elma_ schreef:Hee! bij ons op stal hadden ze dat ook ja.. EN een truucje..
Je neemt een stuk ijzerdraad (dik) dat vouw je door de helft, dat zet je vast aan de bovenkant van het halster, dus tussen de oren, en dan naar het paard toegericht.. Op die manier blijft hij achter het stuk draad haken als hij probeert onder het draad door het lopenIs dat wat?
Edit, ik bedoel natuurlijk niet naar het paard toegericht, dan loopt ie zo alsnog weg, ik bedoel naar voren, dus van het paard af

Desteney_ schreef:Zet hem niet meer in de wei, en laat hem op stal, en doe dan het gras wat hij mag eten in zijn stal gooien,
)
NonaWen schreef:Ik zal zaterdag een foto maken.. Want het is écht een raadsel hoe hij erdoor gaat.. we hebben namelijk meerdere draden.. Njah moeilijk uit te leggen ..
We hebben lint, gebruiken schrikdraadpaaltjes, de accu van dat schrikdraadapparaat is nu op. (het probleem speelt al wel langer, ook toen de accu nog goed was)

hebben haar uiteindelijk weg moeten doen omdat het ook gevaarlijk was voor haar als ze steeds over de weg liep... heel jammer
Desteney_ schreef:Zet hem niet meer in de wei, en laat hem op stal, en doe dan het gras wat hij mag eten in zijn stal gooien,
. maar misschien dat je van binnen op die wei kan kijken en dan daar die camera neer zetten? hmm.. nou verder geen idee. hoop dat je een oplossing vind!