vraagje over wat jij nou het belangrijkste vind...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind jij het belangrijkste om te doen met je pony?

het rijden
16 (30%)
het verzorgen
37 (69%)

Totaal aantal stemmen: 53


joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:12

Andrew is niet een echte knuffelkont, maar toch kies ik voor verzorging. Rijden zonder verzorging vind ik niet leuk, verzorgen zonder rijden houd ik veel langer vol. Dat rijden doe ik dan desnoods op een paard van een ander. Als ik Andrew bij huis zou hebben zou ik al genieten van dat hij lekker in het weiland loopt te genieten, een schoon stalletje heeft en een mooie paddock. Dan nog wat poetsen, tuttelen en voeren en ik heb een gelukkig paard, en voel me zelf ook voldaan. Zou ik op een stal staan waar hij niet genoeg naar buiten komt, dan zou ik me minder goed voelen. Maar dan dus vooral omdat ik niet aan mijn beeld van hoe een paard moet kunnen leven, kan voldoen...

haike
Berichten: 13521
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:15

Ik vind rijden het belangrijkste, daarom heb ik ook een pony. Ik zeg niet dat verzorgen niet belangrijk is maar het gaat bij mij om het rijden.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 21:27

rijden, verzorgen hoort er gewoon bij, maar als ik er niet op zou kunnen rijden zou ik paarden een stuk minder leuk vinden. Ik poets voor her rijden gewoon tot ze schoon zijn en er netjes uit zien en als dat al na 5 minuten is ga ik geen half uur staan borstelen.

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:00

Ik vind het allebei erg belangrijk. Ik vind het heerlijk om met mijn paard te tutten, maar rijden vind ik ook wel altijd erg leuk. Ik heb dus niet gekozen Lachen

Teelee

Berichten: 2268
Geregistreerd: 23-12-02
Woonplaats: meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:14

hoihoi..

nou ik vind het verzorgen toch wel super hoor...
mijn pony heeft vorig jaar z'n pees gescheurt en ik had er gewoon veel lol in om hem te verzorgen, en hem op zien knappen...
Het rijdedn rijden vind ik ook heel luk maar dat is een ijzaak voor mij..
nu is hij weer kreupel(achter nu) en we weten niet wat het is.. dus..
En ik blijf er gewoon lol in houden om hem te verzorgen..
en jah als je hem niet verzorgt kun je het rijdedn op den duur ook wel vergeten!!!!.

nou sterkte ermee...
en ik vind dat idereen er over mag denken hoe die wil.. de een vind het nou eenmaal leuker om te rijden en de ander niet!!!

xThalyxJarig

Berichten: 4097
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 22:16

mmm....ik ben een paar uurtjes niet op bokt geweest en ik zie nu dat er onderhand wel wat meningen zijn! De mensen die kiezen voor het rijden kan ik ook wel begrijpen hoor...daar niet van...maar als je zegt ja ik heb hem gekocht om het rijden en verder niet...dat vind ik een beetje absurt maarja das mijn mening!! verder vind ik verzorgen gewoon erg belangrijk maar dat komt misschien wel doordat Nemo een probleempaardje is....Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 22:17

ik kies niet, het is voor mij het geheel. Knipoog