Bij dit nieuwe huisje hebben wij dan 4 stallen + een klein stukje grond (+ een ruime halve hectare op precies 500m afstand)
Dit is een bak van 30x30m en nog een stukje gras (wat waarschijnlijk later ook paddock wordt) wat iets groter is dan dat.
Aangezien het huis grenst aan een 80km weg en ik een paardje heb wat een goede omheining moet hebben ivm erover heen springen/uitbreken ben ik alvast op zoek naar wat oplossingen voor de omheining voorlangs.
Op het moment heb ik een houten omheining van 1.20m, 2 rijen houten planken, draadje bovenlangs en 2 draadjes voor de planken langs. Dit is perfect, maar wel een erg dure omheining gezien de kwaliteit van het hout en de constructie.
Nu wil ik graag iets soortgelijks hebben, maar wil niet de dure kosten hebben van een gloednieuwe omheining te moeten aanschaffen. Wil er best wat aan uitgeven, maar hoef niet het duurste van het duurste hout te hebben bij wijze van spreken.
Het gaat zowiezo om 75 meter wat ik met hout wil afzetten.
Heeft iemand tips waar je voor een redelijke prijs hout vandaan kan halen (bijv. bij bepaalde bedrijven of andere adresjes), of hoe hebben jullie zelf een mooie stevige omheining gemaakt? En waar vandaag gehaald, evt. kosten etc.

Op het moment staat er een houten hek en verder gewoon simpele houten palen van 1.00m schat ik met 2 lagen draad. Dit vind ik voor mijn paarden niet verantwoord, dus ik ben benieuwd naar jullie ideeën!!
Alvast bedankt.