Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dat beton voor onzelf (voor de reden dat madamx aangeeft) een betere optie is...is weer wat anders. Maar dat die ambtenaren ongehinderd door enige kennis van zaken dergelijke dure "oplossingen" voorschrijven...da's mijn gemeente iig NIET gelukt
reality check ! die van mij tenminste doen dat ook in de weide.... Mist schreef:grrr...kan me hier zo kwaad om maken....vloeistofdichte vloer is wat wij verplicht zijn in de petrochemie...voor zuren en basen die de grond in kunnen sijpelen. Naar mijn weten schijten paarden geen chemisch afval uit, dus moeten gemeentes eigenlijk praten over vloeistofKERENDE vloeren, wat inhoudt dat je bv onder betonklinkers landbouwplastic aanbrengtdat beton voor onzelf (voor de reden dat madamx aangeeft) een betere optie is...is weer wat anders. Maar dat die ambtenaren ongehinderd door enige kennis van zaken dergelijke dure "oplossingen" voorschrijven...da's mijn gemeente iig NIET gelukt
![]()
Denken die gemeentes dat paarden alleen plassen en schijten in de stalreality check ! die van mij tenminste doen dat ook in de weide....
ma_rie_tje schreef:Voor 2 paarden is die vloeistof dichte vloer dus niet verplicht.

Nibbit schreef:ma_rie_tje schreef:Voor 2 paarden is die vloeistof dichte vloer dus niet verplicht.
Oh nee? Heb je dat ergens zwart op wit?
Wij hebben een boete gekregen van de *weet niet meer hoe ze heten* doordat de paarden op klinkers stonden...