Ik lees ook even mee in dit topic!
Wij gaan waarschijnlijk 1 januari verhuizen en dan komen de paarden ook aan huis te staan (4 pony's van rond de 1.50m).
Nu staan ze in een gedraineerde zandpaddock van 18x20 en hebben ze een stuk van 5x16 op de stenen, dit is hoger en ze staan dus altijd droog. Hier heb ik ook 4 voerbakken staan voor hooi en 2 waterbakken.
En dan hebben we nog een klein stukje weide van ong. 1750m2 waar ze op gaan als het weer het toelaat.
Wij hebben 2 stallen waarvan we eigenlijk eentje het meest gebruiken, 3 paarden zijn eigenlijk winterhard en de andere komt van een manege en staat bij ons sinds mei dus gaat bij slechte weersomstandigheden eventueel de stal op.
Bij het huis waar we gaan wonen is veel minder grond, maar ja ze staan dan wel aan huis. We hebben dan 4 stallen.
Er is een bak van 30x30 plus nog een iets groter stukje grond. Dus we zitten nog te kijken hoe we dat gaan doen. Er moet zowiezo een voerplek komen ivm zandkoliek.
Als het goed is kan ik van een kennis 1 hectare op loopafstand huren aan dezelfde weg dus ze hoeven hun gras zeker niet te missen. Ik hoop dus dan ook dat dat door gaat.
Maar als ik het bij jou zo hoor, zou ik denk ik gewoon 1 grote paddock maken. Maar misschien heb je een foto van het stukje?