Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zou ze lekker naar binnen doen 's nachts, of iig als ze nergens meer droog kunnen liggen.

Welshcobfan schreef:Als het land droog genoeg blijft (dus niet veranderd in 1 grote modderpoel) kun je de paarden rustig buiten laten.
Mijn land heeft nog steeds een megevochttekort, dus duurt wel even voordat het verzopen is. Tot die tijd staan ze lekker buiten zónder overkapping of wat dan ook. Hun vacht werkt prima als regenjas
Breghje schreef:De kudde waar de mijne in staat hebben wel schuilstallen, maar maken er niet vaak gebruik van, alleen als het echt hoost. De vacht is waterdicht en kan heel wat hebben, en zolang ze een droge plek hebben om te liggen en te slapen is het prima. Als ze die niet hebben, dan zou ik zelf overwegen om als je land nat is ze in de nacht toch te stallen. maar alleen omdat je geen schuilplaats hebt. Dan kunnen ze zeker droog slapen. Maar zijn er ook geen bomen oid waar ze onder kunnen schuilen?
Alleen als ik weet dat er slecht weer op komst is haal ik der naar binnen,Als het gaat vriezen trouwens ook!
Maarja hooi genoeg!