Breedte van een poetsplaats

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Psydoxy

Breedte van een poetsplaats

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 23:44

M'n stalverbouwing schiet al lekker op.... eindelijk Haha! . Maar nu zit ik met een vraag. We hebben van m'n oude poetsplaats een
extra stal gemaakt en nu komt er ook een nieuwe poetsplaats. Deze is veel groter als eerst en daarom komen ook de palen waaraan het paard vast gezet kan worden. Wat is verstandiger?

a. De palen zo ver mogelijk naar buitenplaatsen (= ruim 4 meter) zodat je daar het paard tussen zet.
of
b. De palen in het midden van de poets plaats zetten zodat je links en recht een extra meter vrij hebt. (1 meter, paal, 2 meter, paal 1 meter)
of
c. Aan 1 zijde de paal tegen de muur aan en de andere 2 meter daarnaast zodat je 2 meter, paal, 2 meter, paal krijgt.

aslo

Re: Breedte van een poetsplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 08:12

b. Dan kun je zelf aan beide zijden langs de paal zodat je niet onder het touw door hoeft te kruipen. Is gewoon het meest praktisch.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-08 15:25

Naja... m'n poetsplaats is ook een doorloop, dan heb je wel die 2 palen altijd daar staan .....

zweetvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:28

* knip * ik stelde iets voor maar dat was jouw optie c al Tong uitsteken.

a lijkt me niet handig, dan hangt er aan beide kanten zo'n lang touw en je paard heel veel ruimte om te draaien enzo.
b staan inderdaad die palen zo in de weg hoewel je wel links én rechts makkelijk (zonder paard) langskan als er een paard vast staat.
c lijkt me handig. je kan eventueel 2 paarden vast zetten en je hebt als er 1 zat genoeg ruimte om met een paard nog langs te lopen.
Laatst bijgewerkt door zweetvos op 02-10-08 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-08 15:29

Psydoxy schreef:
Naja... m'n poetsplaats is ook een doorloop, dan heb je wel die 2 palen altijd daar staan .....

in die situatie blijft alleen optie a maar over toch?

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-08 18:05

Ik zal eens een foto maken van de situatie.... is misschien makkelijker om er een beeld bij te krijgen.

Indomitable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:44

Psydoxy schreef:
Ik zal eens een foto maken van de situatie.... is misschien makkelijker om er een beeld bij te krijgen.

Kan dat dan foto's maken als je op je werk zit Knipoog

Is de vloer ook al klaar?