Ik heb het doorgezet en as zaterdag gaat mijn coopertje lekker naar de wei, vlak bij de vlietlanden het land ligt aan de vliet.
ik moet daar wel de paardjes elke dag voeren strakjes, ik moet toch elke dag naar coopie dus geen probleem!
alleen wel een nadeeltje ik kan daar niet meer echt rijden , wel een buitenritje, want de vlietlanden zijn geweldig natuurlijk!
nu ga ik vragen aan de manege die daar vlak bij is of ik mischien gebruik mag maken van hun faciliteiten tegen een vergoeding natruurlijk! dan ben ik geholpen!
maar wat nou als dat niet kan , wat doen jullie zoal als je paardje op de wei staat, ik ben alleen maar stallen gewend vandaar!
heb geen kastje meer dus alles in mijn spullentjes mee in de auto haahhaha.
ben zo nerveus of het allemaal wel goed gaat , of ie wel geaccepteerd word, en dan nog een vraagje !
als ik aan kom met coop, moet ik hem er gelijk in laten lopen of eerst vast houden en laten kennismaken met de andere pony`s?
zaterdag word gelukkig een mooie dag dus kan ie wennen aan de temperatuur, ik wilde hem een gevoerde regendeken opdoen, maar misschien is dat niet goed toch?
pfff ben er zenuwachtig.
misschien vinden jullie dit gek maar wil het allemaal goed doen , en ben gewoon erg onzeker!
sorry het lange bericht., maar moest het echt even kwijt!
oja hier mijn cooper!

en nog eentje!