is dit een hele domme vraag?
groetjes!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar het is en blijft een lieverdje hoor!
.
ik zit er aan te denken namelijk , het lijkt mij voor een pony veel fijner , maar ik vind het soms ook zo zielig brr als het regent en vriest!
en ben dan bang , dat ie niet meer luistert en niet meer mee kunt rijden of kunstjes leren hahah ik voel me best dom met deze vraag, maar zit er zo erg mee te worstelen.
IndianLady schreef:die van mij kan ik wekenlang niet rijden eruit plukken en dan issie nog lief, baaldagen uitgezonderd. Nee hoor zowel fjord als shet staan 24/7 buiten, maar ik denk dat jij meer in natuurgebieden bedoeld?
)
ELpatcho schreef:stomme vragen bestaan niet!
Ik merk dat mijn paadjes gelukkiger zijn en dus ook graag willen werken voor mij, en verwilderen doen ze pas als je ook nooit meer komt... net nog ff lol in het weiland door gewoon er ff door heen te lopen elk paardje komt me ff grappig begroeten enz.
brennie75 schreef:ELpatcho schreef:stomme vragen bestaan niet!
Ik merk dat mijn paadjes gelukkiger zijn en dus ook graag willen werken voor mij, en verwilderen doen ze pas als je ook nooit meer komt... net nog ff lol in het weiland door gewoon er ff door heen te lopen elk paardje komt me ff grappig begroeten enz.
hihihihi geweldig, maarrre je mag ze zeker niet poetsen? of toch wel een beetje? en de hoeven mag je drie uit krabben?![]()
![]()
![]()
groetjes!!
ook niet in stal haha Maar ze willen allemaal kroelen/borstelen/knuffelen/enz. Ook geen probleem met 1 uit het land halen, zonder histerisch worden enz.