Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niwla schreef:Haha, leuk gedaan Britta.
Esdoornscheuten zijn echt heel giftig, toch? Ik heb er twee langs mijn weide, ze zijn prachtig dus ik vind het eigenlijk zonde om ze om te halen. Maar ja... zieke paarden is ook niks. Eten ze er niet omheen als ze genoeg gras hebben, zoals bij andere plantjes?
Esdoornscheuten zijn echt heel giftig, toch? Ik heb er twee langs mijn weide, ze zijn prachtig dus ik vind het eigenlijk zonde om ze om te halen. Maar ja... zieke paarden is ook niks. Eten ze er niet omheen als ze genoeg gras hebben, zoals bij andere plantjes?
Chasey schreef:Gefeliciteerd Karin!
Wanneer komt de baby?
kvulden schreef:Ik zwaai even![]()
Poos niet hier geweest. Ik heb alleen de laatste berichten gelezen
Ik heb van die grote blauwe tonnen met zwart deksel. Kosten 10euro. Meestal staan ze wel op marktplaats. Hier in de buurt is een adresje die heeft ze altijd.
Ik heb eindelijk een stuk wei kunnen bemachtigen. Helaas door de storm in februari kon ik er nog niks mee. Er ligt nog veel hout. Maar nu ligt het opgestapeld en heb ik het afgezet zodat de paarden straks toch die kant op kunnen. Het was gisteren lekker weer dus konden we aan de slag. Er staat al een omheining omheen, maar ip veel plekken overgroeid met braam en vlier. Ik mag een afdak plaatsten bij de bewoner die er naast woont. Hij heeft daar een schuur staan met er achter nog 3 meter tot de erf grens. Op de wei zelf mag dat niet. Daar stonden ook bomen die omgewaaid zijn. Dus de grond moeten ze daar eerst nog egaliseren. Er komt een mini schuurtje naast wat ik als zadelkamer ga gebruiken. Hij zet ook stroom op het schrikdraad en ik mag bij hem ook de ibc tank vullen met water. Gisteren met een trekker 3 boomstammen bij de stapel hout weg gesleept. Ik ga een track maken en nu liggen de boomstammen er vast als hindernissen. Dacht die pak ik maar voor ze toch in eens het hout weg halen. Deze week komt er een maaier om de braam weg te maaien dan heft dat niet met de hand. Dus daar gaan we straks alles voor vrij maken.
Fijne zonnige dag iedereen.
Anke schreef:Dunya is vanochtend met Charmy naar de clubles geweest.
[ [url=m/RN2mEa.jpg]Afbeelding[/url] ]
ClauH schreef:Goed geregeld Azmay
Jay heeft net de wei even omgeploegd
Ze stonden een uurtje op het kleine afgezette stukje maar daar kan niet gerend worden natuurlijk.
Toen we ze weer in de paddock wilden zetten piepte hij tussen het kleine gaatje tussen mijn merrie en de omheining door en rende heerlijk door het land.... Hij heeft er echt op staan azen dat kan niet anders
Toen hij uitgerend was kwam hij heel triomfantelijk naar me toe... Goed, die heeft in ieder geval lol gehad. Morgen eerst vangen voor er ook maar een draadje open gaat
jeannaa schreef:Ik lees trouwe mee, maar zooooo druk!
Bij mij staan ze altijd in het land... Nu weer 9/10 uur per dag.
Veulenspam. Ze heet Billie Jean
[ [url=m/f9aO6x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/L5Hzrl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anke schreef:Ik heb die uit België. Fijn spul.
Hier zou vanochtend een stagiaire starten voor 2 weken.
Gelijk 1e dag...ziek gemeld. Hele planning op de kop.
Tuurlijk kan gebeuren. Wel jammer dat ik vaak zoiets heb met verzorgsters/stagiaires.
Azmay schreef:Ook de voortuin is weer mooi bijgewerkt hier
[ [url=m/iEEfpd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Diva schrok van een schakelende fietser, 180 graden draaien op haar achterbenen met een prachtige zwaai en vervolgens weer kalm terugstappen om verder te eten