Veel plezier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) richting het pijpbeen. Je zult dan dus verschil zien tussen vanochtend en vanmiddag bijvoorbeeld.
(Mijne niet overigens) 
Jullie maken er wel wat moois van.
Wel foto's laten maken he!
Mogen ze dan allebei mee op weekendje? 
. Kyra is net kantje boord voor mij met haar ranke bouw en 1.54m 
Ben momenteel bezig met het zadel-/ruitermak maken van een Gribaldi x Jazz, ook nog hengst. Vol uitdaging kan ik je zeggen
Heb van dressuur weinig kaas gegeten, dus zodra hij stap, draf, galop, sturen, halthouden en door het verkeer kan, zit mijn werk erop en rijdt iemand anders van de stal daar hem door. Maar niemand daar durfde ermee van het erf, allemaal bakmiepjes.
. Plekken waar we al 1000x langs zijn gekomen waar opeens kabouters staan. Zo zijn we vlak na het boktweekendje samen de sloot van dichtbij wezen bekijken omdat ze opzij sprong voor een hokje in het bos wat al langer staat dan wij er komen. Een week geleden zijn we samen onderuit gegaan (waarbij zij over mij geen is gerold), omdat het gras op de dijk nat/glad was en ik niet wilde galopperen, en zij wel. Resultaat was een soort van hertensprongen en floep daar gingen we. Ja echt superbraaf en makkelijk zo'n Tinker... Je mag wel komen testen hoor
Iemand zal daar wel uitdaging door vinden om haar wat meer uit haar schulp te krijgen.
Flinke post! Ik heb ook geen standaard koudbloed. Zou ik best willen hoor. Maar op een 1 of andere manier kies ik die nooit. Mss hou ik onbewust ook van uitdaging. Alhoewel ik zelf vaak denk, dat makkelijk ook wel lekker is...
maar meestal blijven ze er wel achter.

.....Tenminste die van mij doen dat onmiddellijk, maar raken daar ook van aan de dunne....vandaar dat ik alles zo goed mogelijk bladvrij houd.