Vakanties en redelijk vroeg vrij waren leuk, maar ik kon de hele vakantie opzien tegen de maandag na de vakantie...
Ik ben in de winter erg blij met mijn binnenbak hier
Was ook de reden om hier te staan, ik was er klaar mee om maar te blijven schipperen. Tammy loopt erg vlak, dus heeft al snel moeite met zwaar zand. En hier in de buurt zijn de stallen met een goede bak om één hand te tellen....
Ik huur een kale stal en daar zit een binnenbak aan vast (en nog 7 stallen waarvan er vier bezet zijn) die door de vereniging beheerd wordt. Daarachter ligt braakliggende parkeerplaats waar wij allemaal een eigen paddock hebben. Paddockbeheer etc ligt dus allemaal bij mijzelf en stal is DHZ. Ik heb alleen de mazzel dat we voeren en binnen/buitenzetten in diensten doen. Ik ben er wel elke dag ivm mesten en/of rijden.
) staan nog stallen en een stukje land en hebben we aan de andere kant van het dorp nog land waarvan ik kan hooien. Beetje ingewikkelde constructie dus, maar het bevalt me wel
Wij gaan een bak aanleggen met drainagebuizen erin. Deze komen in de lengte en aan de voorkant worden ze aangesloten op een buis die in de breedte komt te liggen, deze mondt dan uit in de sloot. Wat is nu het beste; de drainage over de volledige lengte van de bak (dus buizen van 40m) of een bepaalde afstand (bijvoorbeeld 1 meter) vanaf de kant te houden?