Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:@jade: die van mij heeft ook af en toe van die buien dat ze ineens niet verder wil en alleen maar achteruit gaat (geen stress, gewoon eigenwijs) , als ik dan benen geef komt ze omhoog. Wat ik doe (als de situatie het toelaat) is omdraaien en achteruit laten lopen. Het eerste stuk is dan uit vrije wil (haha ik krijg mijn zin...) tot ze het zat wordt en dan móet ze van mij. Dan is de lol er snel af en mag ze weer omdraaien en kan ze weer normaal vooruit lopen.
belle_boef schreef:Vraagje.
Hoe noem je die witte stenen zoals op de foto hieronder?
[ [url=m/rhArlQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin_deB schreef:Boem is ho
Hoe vinden jullie t hoofdstel zitten?
[ [url=m/TF7Qfj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ih42q9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cbd1dY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9OzX2W.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zeu2Ln.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tf8FfH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier overigens bitje maat 12.5cm in.
Blijkbaar kan hij die ook hebben haha.
Olympia96 schreef:Ohhhh SillyB dat is ook wat![]()
Mijn plan is om (als vanouds) een paar handschoenen aan te trekken en de drollen via een emmer in de kruiwagen te kiepen. Natte plekken met mestvork natuurlijk![]()
Jee had ik nou al mijn strokorrel foto’s laten zien? Denk vergeten te verzenden in de vroege morgen (en anders dubbel) (zijn nog druk met tijdelijke staldeuren plaatsen, dus is wat rommelig aanzicht haha).
[ [url=m/V4ACmL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Vqwftm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m7996M.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na flinke discussie met mn man ook maar de schuilstal vol gelegd. Dat is waarschijnlijk een eenmalige actie, maar hij moet het eerst zelf zien en meemaken.![]()
Waarom die foto’s nou op hun kantje staan is me een raadsel btw.
Volgens mij heb ik het best redelijk voor elkaar met die korrels. Is een lekker bed geworden en meeste is wel redelijk uit elkaar gevallen. Heb ook super handige hark gevonden voor het verspreiden. Lijkt me bladhark-achtig ding.
Hier de tijdelijke schuilstal:
[ [url=m/VpFvH2.jpg]Afbeelding[/url] ]