Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kvulden schreef:Met lange lijnen, dat wil ik ook leren. Had het er gisteren met mijn rijmaatje over. Zij heeft dat heel veel gedaan. Doen jullie dat met 2 longelijnen? Of hebben jullie iets anders. Ik heb 1 longelijn, dus moet er zo wie zo iets voor halen.
He het zonnetje scheen zo heerlijk, maar nu is alles dicht getrokken. Erg jammer. Nu gauw de paardjes doen. Vanmiddag de verjaardag van mijn 16 jarige vieren. Zal weer een volle bak worden.
ohjajoh6 schreef:Leuke kippen! Gaat de samensmelting nu al wat beter?
Pfff net een rondje op mijn grote autist achter de rug: hing een spandoek met pop enzo van 50 jaar paar huizen verderop , dat heb ik de rest van het rondje geweten ook zeg...
Ik kan alleen maar mennen Shirley, ben zelfs met 1 longeerlijn niet echt handig, maar altijd interesse om wat te leren dus ik kijk graag mee, als dat mag.
Van mij eten ook minder, maar ik dacht dat dit kwam omdat ze nu in de ochtend een uurtje op het gras mogen, maar daar ligt het als ik jullie zo hoor dus niet aan?
Anke schreef:Kipjes die overal eieren leggen. Hele jaar Pasen. Zoek de eieren!
Citaat:Hetty heeft groot gelijk! Dat gekakel de hele dag aan je kop. Wel leuke foto s.
Tinky12 schreef:Sure_lee voor welke oppervlakte is dat?Ik moest toen 200kg storten op zo'n 2000m2