Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.. Ik ben overigens 26 en zat in april al tegen een burn-out aan achteraf gezien.
vooral omdat je soms zo druk bent met klussen en regelen, dat er soms geen tijd over blijft voor de hobby zelf (met de paarden bezig zijn of rijden). Pas op, ik kan ook genieten zoals dit weekend, we hebben het dak van de schuilstal opnieuw gelegd, een paar uur echt stevig doorwerken maar zo fijn als er resultaat is! Maar dan zondag was het een lange buitenrit (20 km) met mijn paard en eigenlijk zou ik wel meer tijd voor zo'n dingen willen ook 
anders was het steeds in het donker voeren en verzorgen, nu hoop ik toch enkele dagen overdag iets leuks met hen te kunnen gaan doen.
want werken doe ik toch wel heel graag.
. Anders was ik allang thuis
.
.Ook werd het te zwaar om naar mijn jongens te gaan en ze wegdoen heeft ook door mijn hoofd gespookt.

Op donderdag ben ik vrij. Ik heb wel veel nakijkwerk etc maar dat probeer ik zoveel mogelijk op het werk weg te werken. En anders wachten de studenten maar een dagje langer op hun cijfer.
De pest is dat dat me van twee kanten geld kost
) maar uiteindelijk met een halve burnout eruit gestapt. Nu héé'rlijk op kantoor.
Die burn out snap ik wel. Ik heb er achteraf denk ik ook wel eens tegenaan gehangen toen ik richting the big 3-0 ging haha maar toen speelde er privé ook van alles. Ik werk echt op een onwijs gave school met alleen maar gemotiveerde studenten (toelatingsexamen) en fijne collega's dus dat maakt veel verschil. Heb ook VMBO ervaringen en daar werd ik gillend gek...was ook in Amsterdam maar daar ben ik gewoon 'te boers' voor denk ik.