Hier ook ineens een explosie. Veel mugjes ook. Dat is dan meteen weer het nadeel van een beetje lekker weer. Gelukkig gaat het vanmiddag weer 20mm regenen
Ben begonnen met JKK verwijderen. Blijft een rotwerk he
Het is zo'n 15 jaar geleden dat hij aan de dubbele lijnen heeft gelopen. Ik haal hem net uit de stal, knoop ze om en we stappen zo het erf af alsof we het dagelijks doen! Een rondje van 2km zo op de late avond. Dat was genieten. En hij heeft dus de hele weg voor me uit gelopen.
Hier niets gedaan, de hele dag wolkbreuken. Paddock drijfnat.
Karin_deB
Geplaatst: 18-06-24 23:12
Heerlijk Malenka, dat is echt genieten!
Ik heb vanmorgen lekker gereden, droog! 7.7km met de ruin en 5.6km met de merrie. Toen ik de merrie stond af te zadelen begon het met regenen en daarna niet meer gestopt
Leuk Malenka dat hij het zo weer oppakte, mooie lucht!
Weer heel veel regen inderdaad en voor vrijdag ook weer ruim 20 mm voorspeld. Pff…
Lynn_Nikita
Geplaatst: 19-06-24 07:25
Fijn dat die zo braaf was malenka Hier wel hoop regen gehad maar geen problemen mee gekregen
Inderdaad vandaag herkeuring en aansluitend onderzoek indien nodig ( ik vermoed van wel) Ben zo benieuwd wat ze vinden. In tussentijd ook niks leuks tegengekomen, of 12500 euro voor een simpele pony zonder papieren, braaf gereden maar meer dan 3 gangen zitten er niet op, of ik bel binne half uur na plaatsen van adv en kan ik al achter in de rij aansluiten of kreupel op filmpjes en import. Schiet gewoon niet op
Wat een leuk veulen! Karin, dat is fijn zeg! T is bij de pakketdiensten echt drama volgens mij.
Hier 32mm regen gehad, t is weer 1 grote natte zooi. Morgen weer werken en dacht nog lekker veel buiten te kunnen doen gisteren en vandaag. Niet dus.. ellende dit weer
Een buurvrouw van verderop in de straat zag mijn filmpje van Nilay aan de lange lijnen en bood aan hem eens voor de wagen te zetten met haar hulp. Zal mijn gouden paard op zijn 21e nog aan een nieuwe carrière beginnen? Toen hij een jaar of 5 was heb ik het al eens overwogen.
belle_boef
Geplaatst: 19-06-24 10:34
DubbelFun schreef:
@belle_boef: wat een knapperd. Hoe ziet de vader er uit ??