Dat is fijn DF!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Dat sowieso, als ze gaan dan gaan ze, met of zonder hoofdstel (en met of zonder jou)
SillyB schreef:die van mij gaat altijd alleen maar achteruit alssie over de zeik is dus dan heb je alleen een hoofdstel nodig om hem van de sloot te sturen. Maar dat doe je eigenlijk ook met je benen
ontopic: ik heb dus volgens de fysio een uitmest-arm mensenmijn plastic mestvork brak en heb toen een ijzeren gekocht maar die is ook veel zwaarder. Altijd wel last van gehad maar dacht dat mn spieren wel zouden gaan wennen. Nu paar maanden later kan ik niet meer 2 stallen in één keer uitmesten en was t wel tijd voor fysio. Combinatie met thuiswerk helpt helaas ook niet.
Iemand nog een tip voor een stevige kunststof mestvork, zo eentje voor de strokorrels he niet een gewone riek die gaat prima. zal verder braaf mn oefeningetjes doen
Verder heb ik de discussie met de wederhelft gewonnen dat we ons snoeiafval dit jaar gaan verhakselen ipv opstoken op een stookhoop. hij kreeg hem niet aangestokener was te weinig wind ofzo. wat doen jullie met snoeiafval van je perceel?