Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Hahaha. Ik kon altijd prima met de fiets met MiniMe en Lona was met 1 hand te rijden. Maar als ik dan bedacht op Lona te gaan zitten en Mien mee te nemen, wist die kleine sodemieter perfect dat als ze zich lostrok ik eraf moest en niet meer op Lona kwam zonder opstapje...
Hilary schreef:Op je rijpaard moeten links / rechts, go en ho het wel goed doen. Ik merk dat ik het heel fijn vind dat mijn ruin goed op één hand te rijden is en goed reageert op beenhulpen. Daar oefen ik af en toe expres op met hekjes open doen te paard.
Voor het handpaard vind ik het handig als die ook de stemcommando's kent; dan komen ze net even wat lekkerder mee. En het helpt idd als je rijpaard wat hoger in rang staat of zich niet opzij laat zetten door het handpaard. Das niet handig
Waaslander schreef:pfff kom ik thuis vandaag en mijn ezel sleept met een achterbeen, knie vast waarschijnlijk. kan ik dit aanzien tot morgen voor ik DA laat komen? Heb wel gebeld en als ik percé wou kwam hij wel langs maar mocht ook wachten.... heb er geen ervaring mee dus weet niet wat ik best doe