Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, daar gaan ze ook naartoe zodra het land echt te nat wordt.

)...ik mis dat op zich wel maar gezondheid laat het gewoon niet toe.Vriendlief is niet zo'n reiziger en heeft ook geen behoefte om op stap te gaan...dus blijven we lekker thuis 
) is toch wel een aanslag op schoenen. Dus op zoek naar een paar nieuwe. Er zijn zat schoenen met stalen neuzen, maar niet zo veel waar je zo kunt instappen. Ik zag laatst een paar op MP, maar ja daar hoor ik niets meer van...
Vorig jaar grondig gedaan dus nu echt alleen maar scheren.
anders ben ik nog wel eens zo eigenwijs om "nog een klein stukje"door te gaan.
Ideaal ding, zeker aangezien we in totaal een paar 100 meter heg hebben staan 
. Heb de paarden vanmorgen nog een regendeken op gedaan, maar dat was dus niet echt nodig geweest.

Ik werk nu 0,8 fte maar speel ook met het idee om na volgende zomer 0,6 te gaan werken (3 dagen dus). Financieel kan het denk ik wel maar nu is het ook wel lekker om niet altijd op de centen te moeten letten, dat heb ik jaren moeten doen dus nu is het ook wel fijn om er even goed van te genieten. We zijn bezig met een kleinschalig B&Btje en dat zou dan mijn 'gemiste dag' op het werk kunnen compenseren, dan hoeven we niet ieder weekend vol te zitten zoals we het nu hebben berekend dus met je privacy valt het dan ook reuze mee.
Maar das allemaal niet voor nu. Nu moet ik een leerlijn herschrijven voor mijn vak.

kristelhans schreef:Nee, helemaal stoppen zou ik denk ik ook niet willen, daar vind ik mijn werk veel te leuk voor.. gelukkig. Hoor ook wel eens mensen die echt iedere dag met tegenzin naar hun werk gaan.. hoe dan?? Denk ik dan.. dat hou je toch niet vol?
.