Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nimmy schreef:Een roze borstel of een houtkachel?

En anders spring ik er gewoon af 
Heb weer een reden gevonden om te shoppen haha, maar ik kan niets vinden wat elegant is, maar ook heel stoer... hoef denk ik geen lak, maar wil wel bling
Maar niet teveel
En geen goud... blinde sluitingen, maar niet te smal.. maar ook niet te bolle neusriem
Ik zoek nog even door haha.. vind het ook niet erg om er wat voor te betalen, maar 300,- ga ik niet neerleggen
Wat een tijden joh... vroeger kocht je nog een goed hoofdstel ruim onder de 100,-
Daar vind je nu alleen maar van die kartonnen dingen voor
Fjöl heeft die 12,5 echt nodig. Breedbekkikker denk ik.. hij heeft ook echt een forse brede neus :pAkshay schreef:Toevallig vandaag een bustrens, 12,5cm, dubbel gebroken met bol tussenstukje binnen gekregen voor Fjölnir.
Lees nu net de reactie van MarloesFjöl heeft die 12,5 echt nodig. Breedbekkikker denk ik.. hij heeft ook echt een forse brede neus :p
Diddle heeft een dubbelgebroken watertrens met plat tussenstukje voor te wandelen (bit kreeg ik erbij toen ik hem kocht). En met rijden heb ik een myler met "ongebroken" mondstuk met rolletjes, wel mee gevormd. Ooit gekocht en daar was hij erg content op dus prima.
Fjölnir vond de watertrens te onrustig, dus nu een bustrens. En een kaptoom.. zijn zakgeld os weer op.
Lekker de houtkachel! Hier ook, heel blij mee. En de katten ook;)

(is nu een grappige herinnering, ik reed toen door een tunnel met (groot) autoverkeer. Ik scheet 538 kleuren)
Ik vind Diddle ook echt een geweldige naam!
Blijven ook prima zitten, mits ie niet z'n hoofd naar beneden doet en flink gaat schudden

Nou heeft hij ook wel grote oren, dus ik verwacht dat de boel daar wel achter blijft hangen.
Voor y heb ik wel een ´volledig´ hoofdstel met s-hackamore.