Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
laurae schreef:Ik kom weer even binnen vallen met een praktische vraag: hoe ruimen jullie het hooi op uit de winterwei?
Ze krijgen bij mij hooi op 4 plekken en iedere plek is nu bedekt met een dikke laag oud hooi en drek :p . Ik ben nu alles aan het wegscheppen, maar iemand een idee wat minder tijdrovend en spierpijn veroorzakend is?
Natalie36 schreef:Haha, die heeft zich prima vermaakt.
Hier zijn ze de wei ook nog niet opgewerkt. Terwijl ik normaal al in februari begin met opbouwen. Maar als het weer zo blijft heb ik goede hoop voor volgende week!
Lynn_Nikita schreef:MizzMontana schreef:Jij wel spierpijn zo te lezen Lynn_Nikita. Het werk went vast snel maar ik kan me voorstellen dat je nu zo vermoeid bent dat je niet zo’n zin hebt om fanatiek te rijden.
Wat voor een hoofdstel heb je gekocht?
Zelf heb ik vanochtend voor het eerst sinds twee jaar weer met mijn merrie gereden. Ze was heel fanatiek op de terug weg maar heeft geen pas verkeerd gezet. Morgen ochtend weer een rondje, nu al zin in
Ik rij bitloos nu, niet omdat ik zo pro ben maar omdat mijn paard met bit heel onrustig loopt. Ik had een micklem maar die schuift heel erg bij zijn neus en nu een anatomisch kaakgekruiste gekocht met een iets bredere neusriem, liep hij erg fijn mee
Wat fijn dat je weer erop gereden hebt, is er een reden dat je zo lang niet ( of alleen op haar?) gereden hebt?
foto van na het rijden, hij had er geen puf meer voor
[ [url=m/oLIXHu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WaNNcq.jpg]Afbeelding[/url] ]