Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Op een Ijslander heb ik nog nooit gereden, lijkt me voor een keer wel tof, prettig temperament zoals ik het overal lees. Maar niet voor vast, met mn 1.77m heb ik liever iets meer paard onder me. Dan is een Tinker van 1.45 echt wel minimum. Quarter is ook leuk, daar heb ik pas op gereden van iemand die voorheen bij mij op stalling stond.
Tinky12 schreef:Caily...Citaat:Op een Ijslander heb ik nog nooit gereden, lijkt me voor een keer wel tof, prettig temperament zoals ik het overal lees. Maar niet voor vast, met mn 1.77m heb ik liever iets meer paard onder me. Dan is een Tinker van 1.45 echt wel minimum. Quarter is ook leuk, daar heb ik pas op gereden van iemand die voorheen bij mij op stalling stond.
Niet oordelen voordat je daadwerkelijk op een hebt gereden, dat "iets meer paard" vervalt zodra je erop stapt
Fab... zonde, wel fijn dat je zo hebt kunnen genieten van je dochter
Ik kruip weer even onder meeleessteen....energie al bijna op en ik moet de jongens nog gaan doen...
Fabster schreef:Bij deze 2 ijslanders niet. Heb er 2 gereden. Waren wel de 2 donderstenen, zei de begeleider, dus mss was t dat. Waren meer shetlanders: liever met hun kop in het gras
Mijn man vindt het er trouwens ook uit zien alsof je op een kinderfietsje rijdt. En hoewel dat mss (normaal) niet zo voelt, snap ik wel wat hij bedoeld. Zeker als je de foto's zo ziet