Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Wat voor voerton hebben jullie? Ik heb er 1 van de boerenbond (wit met rode deksel) maar wil er een 2e bij nu. Die kan ik nog wel een bij halen maar ze zijn zo duur haha. Wil het wel goed afsluiten voor ongedierte maar geen hele stroeve sluiting
Maartje_M schreef:Mooi hoofdstel! Ik wil ook wel eens bitloos bij Elevada proberen maar voorlopig eerst maar even zorgen dat we normaal een rondje kunnen draven
Wat voor voerton hebben jullie? Ik heb er 1 van de boerenbond (wit met rode deksel) maar wil er een 2e bij nu. Die kan ik nog wel een bij halen maar ze zijn zo duur haha. Wil het wel goed afsluiten voor ongedierte maar geen hele stroeve sluiting
Lynn_Nikita schreef:Gefeliciteerd Karin
Ik heb vertonen van craenebroek. Zwart en deksel en 2 clips om deksel dicht te houden en witte bakken van de ikea die op elkaar kunnen maar dan weer niet te vol kunnen dan zakken ze in
Maartje_M schreef:Gefeliciteerd Karin!
Bedankt voor alle tips. Ik haal vanalles van marktplaats maat hier had ik dus niet aan gedachtanders haal ik er een bij agradi. Wil er wel een met een draaideksel eant ik ben bang dat mijn kinderen anders extra voerbeurten in gaan lassen
Mandy73_unes schreef:Hoi, hoi...ik lees nog steeds mee en heb al een paar goede tips ter harte genomen. Wij hebben trouwens twee kleine kliko’s waar het voer in zit en dat wil prima. Heb er nog geen rat ingehad.
Nu heb ik een vraagje, ik wil de rijbak aan de onderkant afzetten zodat de hond er niet onderdoor kan. Bak ligt nl aan een weg waar geregeld mensen langskomen al dan niet met hond en onze hond is zo waaks dat ze ze bijna in de broekspijpen grijpt. Doet ze niet echt hoor, eigenlijk is het een scheiterd maar ik vind het erg vervelend. Zou dat gewoon met dik gaas kunnen of kan dat niet voor de paarden..stel dat ze er tegenaan gaan ofzo met rijden? Zit ook te kijken naar zo’n schokband maar ik denk dat dat bij haar het verkeerde effect zal hebben en wordt ze erg bang. Ze komt nl uit Roemenië en heeft een verleden van angst.
Mandy73_unes schreef:Hoi, hoi...ik lees nog steeds mee en heb al een paar goede tips ter harte genomen. Wij hebben trouwens twee kleine kliko’s waar het voer in zit en dat wil prima. Heb er nog geen rat ingehad.
Nu heb ik een vraagje, ik wil de rijbak aan de onderkant afzetten zodat de hond er niet onderdoor kan. Bak ligt nl aan een weg waar geregeld mensen langskomen al dan niet met hond en onze hond is zo waaks dat ze ze bijna in de broekspijpen grijpt. Doet ze niet echt hoor, eigenlijk is het een scheiterd maar ik vind het erg vervelend. Zou dat gewoon met dik gaas kunnen of kan dat niet voor de paarden..stel dat ze er tegenaan gaan ofzo met rijden? Zit ook te kijken naar zo’n schokband maar ik denk dat dat bij haar het verkeerde effect zal hebben en wordt ze erg bang. Ze komt nl uit Roemenië en heeft een verleden van angst.