Blijf dit topic dagelijks volgen. Erg leuk om te volgen hoe jullie het thuis allemaal doen. Ook qua verbouwingen enz.
Hier is het momenteel rustig. Pablo had in oktober droes gehad, ook daarin veel topics opgezocht en gevolgd. Hij heeft geen snotneus/uitbraken gehad. Alleen 3dagen heftige koorts en geen eetlust.
Vorige week begon hij ineens te hoesten. Zijn weer naar Wolvega gegaan. Endoscopie luchtwegen uitgebreid gehad, allemaal spoelingen…en opgestuurd naar het lab. Hoop centjes lichter.
Droes getest, negatief!
Astma getest, negatief
Hij blijkt een virus/bacterie te hebben. En heeft antibiotica meegekregen voor de komende 10dagen 2x daags een spuit oraal.
Ohja! Voor dit gedoe weer hebben we onze eerste wedstrijd ooit gereden!
2x een B proefje met een eerste prijs!
We zijn nu b+2
. Vanmiddag gelijk gebruik gemaakt van het aanbod. Ik durf nog steeds niet te draven, maar heerlijk om de ruimte te hebben. Was al mooie oefening om op vreemd terrein te mennen; Vera bleef er rustig onder, Bennie heeft de hele buurt bij elkaar geschreeuwd daarentegen. Moet hij maar aan wennen. 
Morgen leveren ze een dixie en dan kan de wc ook weg
Dus ik ga wat aanpassen dat ze rond kan gaan lopen rondom de wei. Dus iets minder wei, monty krijgt de hele "rijbak/paddock" want die loopt het toch niet stuk. Dan kan ik wel gewoon blijven rijden of longeren zonder de helft niet te kunnen gebruiken omdat het blub is. Maar dat moet ik dan nog een keer doen. Eerst wat hoge prikpaaltjes bij bestellen en nog een extra rol draad. Dan wil ik ook kijken voor een laag draadje rondom de wei voor de wolf. En dan ga ik voor de stallen het zo maken dat ze gewoon met hun kop naar buiten kunnen blijven kijken. Mocht het beest hier in de buurt komen dan is dat in elk geval klaar.