Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MZorro schreef:@mooney en @Samir, geweldig dank jullie wel voor de antwoorden! Dan hou ik gewoon lekker 3 meter aan.
@Lynn_Nikita, lekker bezig!
Ik heb het ook opgehaald. Zijn ook groter en langer dan ik had verwacht, helemaal leuk. Mis helaas de 25 boswilgen en een roos, maar verder heb ik alles. Ging vlot en verder goed georganiseerd vond ik. Zondag alles er in zetten
Ethelate schreef:Ja mooi om te lezen hoe iedereen zo van alles aanplant!
Hier 2 jaar geleden 800 en afgelopen jaar ruim 400 gezet, allemaal zonder terug snoeien (principe van zo min mogelijk werk er aan) en vrijwel alles is aangeslagen op 2 plekken na maar dat lag echt aan de plek.
En ik plant alles met grondboor ipv geul.
Dit jaar bijna 400, nog wat bomen, kruiden.. inmiddels richting de 2000 aanplant in 2 jaar tijd.
En nog steeds ideëen wat er nog bij kan![]()
Had een trailer vol gesnoeide krulwilg en een berg platanen takken, van de wilg de “stammetjes” uitgezocht, in een cirkel gezet en vervolgens met platanen er een bak van gevlochten. Gevuld met krulwilgen. Nu nog afgeschermd en in het voorjaar zien of ze braaf de aangroei eten..
[ [url=m/WtFrO3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zidore schreef:Ethelate schreef:Ja mooi om te lezen hoe iedereen zo van alles aanplant!
Hier 2 jaar geleden 800 en afgelopen jaar ruim 400 gezet, allemaal zonder terug snoeien (principe van zo min mogelijk werk er aan) en vrijwel alles is aangeslagen op 2 plekken na maar dat lag echt aan de plek.
En ik plant alles met grondboor ipv geul.
Dit jaar bijna 400, nog wat bomen, kruiden.. inmiddels richting de 2000 aanplant in 2 jaar tijd.
En nog steeds ideëen wat er nog bij kan![]()
Had een trailer vol gesnoeide krulwilg en een berg platanen takken, van de wilg de “stammetjes” uitgezocht, in een cirkel gezet en vervolgens met platanen er een bak van gevlochten. Gevuld met krulwilgen. Nu nog afgeschermd en in het voorjaar zien of ze braaf de aangroei eten..
[ [url=m/WtFrO3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wordt dit dan een soort mesthoop of iets dergelijks?