Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
monsera schreef:24/7 weidegang voor 4 paarden klinkt als heel groot.
Maar daar moet je dan wel wat van opofferen om een mooi paradijsje van te maken.
Ir111 schreef:Weet niet hoe nat het is bij Marlies maar als het flink nat is dan werkt een grondfrees niet. Dan graaft de frees zich in omdat de banden slippen... Been there, done that...
Tessabo schreef:@MarliesR: Dat gevoel herken ik heeeeel goed![]()
Gisteren bezig geweest de sloot langs ons perceel iets uit te diepen en met de plaggen die eruit kwamen een soort dammetje te leggen tussen sloot en wei. Zwaar werk. Helaas vanochtend weer plassen in m’n weitje. Ik kon wel janken
belle_boef schreef:Daarom gebeurd er hier op dit moment niet zoveel. Ik heb gewoon geen zin in zwaar werk. Ik wil op dit moment van mijn hobby genieten en kluswerk kan wel even wachten.
monsera schreef:Goed bezig MarliesR.
Ik heb afgelopen zondag 35 meter geul gegraven. Die staat nu onder water![]()
Hopelijk zondag weer droog als we gaan planten.
Moet aan de andere kant nog 35 meter.
Lynn_Nikita schreef:Gisteren 200 paaltjes bijgehaald en de andere schuttingen ook afgemaakt. Helaas begon ik al met pijn in min rug en het is er niet beter op geworden.
Vrijdag komen de struikjes aan van heg en landshoop dat alles geleverd wordt.
chap, hoe werkt dat met betaling? Contant gepast of pinnen of overmaken?
[ [url=m/l0EFXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
beetje donker, was al laat toen het klaar was. Hier komen nog struikjes voor te staan en op het eind is schaduwdoek, wat ik in de zomer heb ophangen
Lynn_Nikita schreef:Gisteren 200 paaltjes bijgehaald en de andere schuttingen ook afgemaakt. Helaas begon ik al met pijn in min rug en het is er niet beter op geworden.
Vrijdag komen de struikjes aan van heg en landshoop dat alles geleverd wordt.
chap, hoe werkt dat met betaling? Contant gepast of pinnen of overmaken?
[ [url=m/l0EFXB.jpg]Afbeelding[/url] ]
beetje donker, was al laat toen het klaar was. Hier komen nog struikjes voor te staan en op het eind is schaduwdoek, wat ik in de zomer heb ophangen