Bliksem heeft vannacht voor het eerst in zijn eigen stal gestaan. Er passen wel 4 Bliksems in.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maartje_M schreef:Fijn Malenka!
Hier helemaal niet fijn vandaag, mijn merrie is kreupel
DubbelFun schreef:Als je geen vissen in de poel hebt en er drinken geen dieren uit kun je ook een muggendodend middel er in gieten. (AQUATAIN AMF). Zit siliconen in waardoor larven zich niet kunnen hechten en verzuipen.
Akshay schreef:Maartje_M schreef:Fijn Malenka!
Hier helemaal niet fijn vandaag, mijn merrie is kreupel
Hoe is het vandaag met de patiënt?
@Chasey; ja dat fjordenbeest is al jaren overtuigd van dodelijke kou...![]()
Moet vaak wel lachen als mensen het over "ontzettende wintervacht" hebben
Bedankt voor de complimentjes om de foto's. Vriendje had voor de 2e keer de spiegelreflex camera in handen. Best heel trots op hem
Nimmy schreef:Voor degene hier met een vijver, hoe voorkom je dat familie mug zich er enorm gaat uitbreiden?
Nimmy schreef:DubbelFun schreef:Als je geen vissen in de poel hebt en er drinken geen dieren uit kun je ook een muggendodend middel er in gieten. (AQUATAIN AMF). Zit siliconen in waardoor larven zich niet kunnen hechten en verzuipen.
Dat liever niet (zwemvijver) en honden die er van ons in mogen plonsen en uit drinken...
fokfanaat schreef:hoe dicht heb je ze op elkaar staan? Ik vond dat wij met 3,5 meter al een beste klus hadden, ik heb een paar weken terug ook op 200 palen 3 lintgeleiders gezet, heb een week spierpijn gehad
Olympia96 schreef:Ga je altijd zo chique gekleed te paard? Hele mooie foto’s!
Ik vrees dat ik vrij moet vragen. In ieder geval 1 dag, want de lijst met to do’s is nog lang. En zaterdag is het D-day
Solleke_Noah schreef:Nimmy schreef:
Dat liever niet (zwemvijver) en honden die er van ons in mogen plonsen en uit drinken...
Is ook niet nodig. Buiten vissen zijn er heel veel beestjes die muggenlarven eten: libellenlarven, waterjufferlarven, waterkevers, de larven van die waterkevers, bootsmannetjes,... die koloniseren je vijver in no time.
En vleermuizen jagen graag boven een vijver en komen er uit drinken, die zullen de muggen ook wel aanpakken.
_Lorette_ schreef:400 palenIk heb alleen een handboor en onze omheining staat op een sloot die vroegâh is dichtgegooid met puin, dus ik ben het na een paar palen al helemaal zat.