Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Schrok mij net rot. Band van kruiwagen knalde uiteen. Fijn dat ik met volle kruiwagen nog 150 moest slepen tot de mesthoop. Zoiets gebeurd altijd op het verste puntipv naast de mesthoop.
Het is weer volstuintjes seizoen. De mesthoop ligt vol en ik wordt gelukkig weer veel gebeld door oude mannetjes die mest willen. Blijkbaar goede meest aangezien elk jaar dezelfde terug komen. Ik heb vorig jaar de mesthoop verplaatst en nu kunnen ze komen wanneer ze willen zonder dat ik erbij hoef te zijn. Heel fijn!
Houtknagers... Hier smeer ik ook alles in met cribox. Hij is erg speels en verplaatst stoelen pionnen en is soms net een bever als hij de kans krijgt in stal
dynamiek schreef:[
Ik heb tegenwoordig die gele banden onder mijn kruiwagen zitten die zijn massief rubber en niet vol met lucht. Elk jaar kon ik wel nieuwe banden kopen. Die gele banden waren verleden week juist nog in de aanbieding bij de welkoop. Vind ze vele male fijner dan de luchtbanden!
hé leuk, heb ik afgelopen zomer gedaan.Citaat:Vandaag praktijkcursus hoefbekappen. Deed t al een tijdje zelf, dus nu maar eens kijken of het ook goed gaat
das inderdaad lastig, het is al lastig als je een "standaard" paard hebtCitaat:Zo n zadel breed en kort genoeg is inderdaad lastig