Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dais_ schreef:Ik sluit me er helemaal bij aan. Mensen veranderen, dromen veranderen , situaties veranderen.
Volg je gevoel zou ik zeggen. Als dit beter voelt dan is het goed zo. Niet moeilijker maken dan het is![]()
Afgelopen avonden heb ik mogen meekijken bij de boermannen met het rooien van de aardappels. Ik heb een hele uitleg gehad, mee geweest naar de boerderij om daar het proces te zien, in de trekker mogen rijden en meerijden in de rooier. En de allerlaatste meters mocht ik rijden. Echt superleuk om zo mee te mogen kijken. Echt een wereld waar ik zo weinig van weet, maar nu het letterlijk in de achtertuin is vind ik het ook heel interessant om er meer over te leren.
Laurie schreef:Nou, dan bij dezeIk heb Jannie vorige week zondag voor het eerst in bijna twee jaar weer een keertje meegenomen op wedstrijd. Vond het zelf echt enorm spannend en had eigenlijk niet zo fijn gereden, maar het resulteerde toch in een mooie eerste plaats. Vervolgens begon het halverwege de week ineens te kriebelen om de selecties mee te rijden... Klein probleempje alleen: de eerste selectie was al op vrijdag, werd nog buiten verreden (dat doe ik normaal gesproken niet met Jannie) en de inschrijving was natuurlijk al laaaang gesloten. Toch een mailtje aan gewaagd en uiteindelijk mochten we van start.
Tot m'n grote verrassing liep ze vervolgens ook nog naar de winst in de selectieHeel trots dat ze het toch allemaal maar doet!
[ Video ]
Laurie schreef:Nou, dan bij dezeIk heb Jannie vorige week zondag voor het eerst in bijna twee jaar weer een keertje meegenomen op wedstrijd. Vond het zelf echt enorm spannend en had eigenlijk niet zo fijn gereden, maar het resulteerde toch in een mooie eerste plaats. Vervolgens begon het halverwege de week ineens te kriebelen om de selecties mee te rijden... Klein probleempje alleen: de eerste selectie was al op vrijdag, werd nog buiten verreden (dat doe ik normaal gesproken niet met Jannie) en de inschrijving was natuurlijk al laaaang gesloten. Toch een mailtje aan gewaagd en uiteindelijk mochten we van start.
Tot m'n grote verrassing liep ze vervolgens ook nog naar de winst in de selectieHeel trots dat ze het toch allemaal maar doet!
[ Video ]
Karin_deB schreef:@kristalhans, als het voor jou en je gezin goed voelt lekker doen zo! Ideaal dat het bij je buren is, voelt misschien toch alsof ze aan huis staan maar minus de lasten.
Ik herken het deels wel, hier ook druk met werk/jonge kids en de dingen die moeten. Rijden e.d. schiet er al gauw bij in of ik heb er geen zin in/puf voor.
Best zonde eigenlijk, zeker nu ik mn jaarlijkse berekening heb gemaakt wat ik afgelopen jaar gemiddeld per maand kwijt was aan hooi/vlas en brok![]()
En dan heb ik de overige kosten niet eens meegerekend.