Haha wat een heerlijke foto Manzano!
Wat handig zo DuoPenotti! Wij hebben vaste camera's in de stal hangen maar jouw telefoons geven wel heel mooi helder beeld!
De beste wensen allemaal
Fijn dat iedereen de jaarwisseling goed is doorgekomen, toch altijd even spannend met dieren.
Hier onverwacht nog een heel leuk uiteinde gehad
Afgelopen dinsdag last minute besloten dat ik toch nog een keertje wilde starten. Laatste mogelijkheid van het jaar was (toevallig) een meerdaagse wedstrijd met finale. Ik wilde vooral graag fijn rijden, dus geheel zonder verwachtingen proefje ingegaan en geprobeerd zo rustig mogelijk te blijven. Voor het eerst in het hele seizoen eigenlijk oprecht lekker kunnen sturen en Jannie liep naar 71,8%! Dat werd uiteindelijk de overwinning en daarmee ook een plekje in de finale op vrijdag. In de finale nam de spanning het bij mij weer iets teveel over haha. Vond het zelf vooral heel jammer dat ik het goede gevoel van dinsdag niet vast kon houden, maar Jannie wist toch nog 69,8% bij elkaar te lopen en won daarmee ook de finale! Erg leuk en heel dankbaar voor zo'n lief en fijn paard!

En ook een ontzettend lieve jury!