Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rover_ schreef:Mooie oplossing dat Guusje naar jullie komt Joyce. Klinkt ideaal qua maat en leeftijd. Fijn voor je schoonzus ook. En makkelijk dat Monty alleen achter kan blijven als je weggaat, hoef je er geen 3 te nemen
rover_ schreef:Wat naar GD. Drinkt hij wel goed? Dan is de slokdarm in ieder geval goed vrij. Kan zijn dat flink geïrriteerd is. Beste is dan inderdaad voorlopig dunne slobber zodat het kan helen. Eet hij wel gewoon hooi of staat hij nog op het gras? Anders tijdelijk kleine beetjes hooi en nat maken.
Dais_ schreef:Greendragon, wat een goed initiatief om dat met de buurt te gaan doen. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen. Naar mijn idee komen boeren alleen maar negatief in het nieuws en hebben ze intussen een heel slecht imago, terwijl het zo hard werken is, er zoveel regels zijn, en zoveel factoren die het zo moeilijk maken. Nu heb ik een heel seizoen aardappelen in de achtertuin gehad en gezien hoeveel werk het is (en wat het nu nog steeds is, want het is niet alleen buiten op het land waar het werk te doen is). Rete interessant in ieder geval
. En ja, ik heb zelf gerooide aardappelen meegekregen. Ik heb wel al een deel weggegeven want we eten nauwelijks aardappelen, maar dat durfde ik niet te zeggen hoor
.