Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daihyo schreef:Heeft iemand deze palletkratten toevallig ook in gebruik als slowfeeders? Ik kwam ze tegen op de weggeefhoek en heb er 2 gehaald. Ben al een tijdje op zoek. Ik wilde geen dichte bakken, de plastic in groen of bruin vind ik echt aan de prijs momenteel en dit leek me een prima oplossing. Ze zijn heel stevig, ik moet er nog wel wat spijkers uithalen en een net voor maken. Maar het was te mooi om te laten lopen. En het proberen waard. Wordt het niks, gaan ze de weggeefhoek weer op als kachelhout
[ [url=m/Algx87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ethelate schreef:Daihyo schreef:Heeft iemand deze palletkratten toevallig ook in gebruik als slowfeeders? Ik kwam ze tegen op de weggeefhoek en heb er 2 gehaald. Ben al een tijdje op zoek. Ik wilde geen dichte bakken, de plastic in groen of bruin vind ik echt aan de prijs momenteel en dit leek me een prima oplossing. Ze zijn heel stevig, ik moet er nog wel wat spijkers uithalen en een net voor maken. Maar het was te mooi om te laten lopen. En het proberen waard. Wordt het niks, gaan ze de weggeefhoek weer op als kachelhout
[ [url=m/Algx87.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen ervaring mee. Er passen geen mini hoefjes tussen?
SafeHaven schreef:Op zandbodem zal ik altijd kiezen voor keren!!
Werkt nog jaaaaaaren lang en kost echt niet veel als je een beetje prijzen vergelijkt (werkspot) en in je omgeving navraagt.
Boren en grind erin heb k ook ergens gedaan maar werkt alleen als er veel water blijft liggen op exact die plek. Je zou het ook af moeten laten lopen naar die gaten wil je er wat meer profijt van hebben.
Voor modder werkt niets meer, de laag is gewoon te compact.
Je zou wat zand kunnen opbrengen maar dat is bijna net zo duur als keren..
En natuurlijk zonde als er al zand onder je modderlaag zit