Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
palousa_boy schreef:Hier €10 voor balen van 350 kilo ongeveer. Is soms een beetje zoeken maar de afgelopen 2 jaar is het nog gelukt.
Kwaliteit is meestal aardig stabiel, maar ga van tevoren ook eerst kijken voordat ik tot koop over ga.
Voordeel van die grote balen is wel dat je ze dan allemaal kunt zien ipv een grote stapen kleine balen, waarvan het dan maar hopen is dat ze niet de mooie balen aan de voorkant hebben gezet
Sure_lee schreef:Ik twijfel idd ook of ik het dit jaar rechtsteeks van het land laat komen. Is wel goedkoper. Maar ook grotere kans op slechte baaltjes. Denk toch dat ik liever heb dat de loonwerker het eerst opslaat en dan na een paar weken komt brengen.
meggiemeg schreef:Sure_lee schreef:Ik twijfel idd ook of ik het dit jaar rechtsteeks van het land laat komen. Is wel goedkoper. Maar ook grotere kans op slechte baaltjes. Denk toch dat ik liever heb dat de loonwerker het eerst opslaat en dan na een paar weken komt brengen.
Wat maakt voor jou het verschil in die paar weken dan?
Als je erbij staat als het geperst wordt zie je toch wat je haalt en dan weet je ook hoe droog het is.
Voordeel is dat het goedkoper is direct van het land af, loonwerker heeft dan geen dubbel werk wat uiteindelijk wel betaald moet worden.