trekruiter schreef:Natuurlijk op de stand van:...........
Laat het antwoordt open,als je denkt het te weten ,dan mag je dat hier melden(madam x en imker mogen niet deelnemen.
Ja kijk, en dát vind ik nou flauw....
Maar wij zijn van de partij.
Natte plekken dien je trouwens regelmatig te verwijderen, anders trekt heel je bodem vocht aan. Het is slechts een klein beetje werk (goed voor de spierballen), maar je hebt weer wekenlang plezier van je strokorrel.
De Strovan-stal heeft weer een turboboost gehad van de uitmestbeurt en die hoef ik (sorry Fitz) nog lang niet leeg te scheppen, als ik dat zo bekijk. We zitten bijna op week 11 en het gaat nog steeds goed!!
Mijn vriend kwam gisteren even de stallen beoordelen en had snel zijn woordje klaar (zonder te weten welk paard nu op welk product staat):
Strovan: ziet er mooi uit, heeft even een drol verwijderd en stond versteld van het feit dat hij géén korrel meenam.
Merkloos Merrie: donker van kleur, beetje chemisch uiterlijk. Drol verwijderd, maar nam best wat korrel mee
Merkloos Imker: chemische kleur, gaf bijna licht. Moest ervan lachen. Nog geen drol in de stal
Merkloos Achilles: donker van kleur, 1 drol verwijderd, maar ging niet zo soepel omdat er een hoop prut in de stal lag. Achilles maakt er graag een zootje van.
JP en DD, ik na een week of 4. Toen merkte ik dat de bodem toch wat dunner werd (maw: toch wat product weggeschept) en ik de eerste natte plekken verwijderd heb.