Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
xXutopiaXx schreef:Nouja... Gewoon omdat 't baasje nietdenkt:vindt ie vast leuk?!
Belker schreef:En je wilt niet aansprakelijk zijn voor het gevolg........ Ik verbaas me ook vaak over die vele mensen met hond zonder kennis. Aan de andere kant, ze leren op de puppy cursus dat alles met een koekje goedkomt...........
Akshay schreef:xXutopiaXx schreef:Nouja... Gewoon omdat 't baasje nietdenkt:vindt ie vast leuk?!
Zoiets denk ik eerder
Een boze Olaf ziet er niet leuk uit (waarom voel ik me nu gedwongen " sorry prairy" toe te voegen aan deze zin?)
Ja t verstand was duidelijk nog kleiner dan hun hond![]()
Vind het dan zo knullig voor die twee bozerds hier. Die hebben zo gelijk, maar t hek opendoen is ook zo flauw van me hè
DuoPenotti schreef:Hey DF...![]()
Ik hou niet van ratten en wil ze ook niet helpen vangen....![]()
![]()
Ooh lekker ayasha.
Ja mensen in hun ander hun weide, alsof ze het wel normaal zouden vinden als je hun tuin inwandeld.
Ook zo blij hier met alles omheind met gaas, want hier komen er ook zoveel voorbij.
En onze hond is ook nogal waaks op zijn terrein, wat hij mag.
Olympia96 schreef:Vraagje aan de moeders (of mensen met meer tact dan ik): mijn bonusdochter heeft een Halflinger die kunstjes kent. Geleerd bij vorige eigenaar (helaas).
Ik heb er een schurfthekel aan, want ik vind het bloedlink met die wapperende pootjes (Spaanse pas), kniebuigingen (slecht voor het gestel) en steigeren op commando. Hij is beloond met eten dus wat er in de dagelijkse omgang gebeurt laat zich raden. Maar we negeren het nu een hele tijd en hij is het eigenlijk wel kwijt inmiddels.
Ik heb aangegeven dat ik het niet wil hebben. We hebben vaker kleine kinderen bij de paarden en ik moet er niet aan denken wat er kan gebeuren. Daarnaast is C regelmatig alleen.
Nu zag ik dat ze vandaag toch Spaanse pas met hem doet en het steigeren aan het opfrissen is (hij snapt haar niet helemaal nog, maar is aardig op weg).
Blijkbaar is het niet voldoende dat ik zeg dat ik het gevaarlijk vind. Dus ik moet een gesprekje doen. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Voordat ik filmpjes ga zoeken van steigerende paarden en ongelukken enzo.