Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Pandora2 schreef:Leuke update en weer één en ander aan werk verzet als ik het zo lees !![]()
Ik ben zo benieuwd naar shet-foto's. Wist niet dat jullie een apart deel hadden voor de kleintjes.
Op de drafbaan 's nachts lijkt me het paradijs voor dat kleine grut.
Ook benieuwd naar de fjorden en de kipjes![]()
Ik kan mij die kl*te kleigrond echt niet voorstellen dus.
Kan hier bijna heel de winter op mijn pantoffels door de wei![]()
![]()
ik weet het ik val in herhaling![]()
ruitje schreef:Het is trouwens geen mega probleem ofzo hoor, het is meer dat wij enigzins perfectionistisch zijn denk ik. Voordat iedereen denkt dat ze tot hun oren in de bagger stonden, het waren 2 plekken van in totaal misschien 2 bij 2 per paddock
. Ik heb gewoon een hekel aan 24/7 buiten in de winter wat niet goed word ingezet en als we daar na 1 winter al een zwakke plek zien ontstaan moet je daar wat mee doen om dus wel te voorkomen dat je straks zo'n stal bent waar ze tot aan hun oren in de blub staan
Poekkie schreef:Pandora2 schreef:Leuke update en weer één en ander aan werk verzet als ik het zo lees !![]()
Ik ben zo benieuwd naar shet-foto's. Wist niet dat jullie een apart deel hadden voor de kleintjes.
![]()
Maar met pantoffels in de wei kan iedereen hoor! De vraag is hoe ver je geraakt
Pandora2 schreef:Leuke update en weer één en ander aan werk verzet als ik het zo lees !![]()
![]()
Femke_Tweety schreef:En dan laten we veen of löss nog even buiten beschouwing...![]()
Ik woon inmiddels op zand, maar ik ken de verschillende soorten grond in Nl betrekkelijk goed.
Ik denk dat je je er inderdaad nauwelijks een voorstelling van kunt maken als je niet minstens 1 herfst/winterseizoen op dergelijke grond meegemaakt hebt.
Met vastgezogen laarzen in de blub, om bij de volgende pas met je kousenvoeten in de natte blub te belanden.
Als je mazzel hebt.
Met pech ga je als een soort omgezaagde boom met een fikse zwaai en klap volledige voorover de blub in, zeg maar![]()
En dan de vorst, net als de zooi helemaal ongelijk en kapotgelopen is.
Feestje...
Pumpkins schreef:Pandora2 schreef:Wat een subliem idee met die sportveldmatten over paddockroosters !
Dat heb ik nooit eerder gezien.
Kunnen ze gelijk ook nog even de 100m sprint oefenen
![]()
Klinkt als een super paradijs! Wordt de binnenbaan niet vies of onregelmatig door kuilengravers?