Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Zal morgen wel tegen vallen als de wekker weer om 6.15 gaat
Robijntjah schreef:Hier met Natasja en mijn paarden naar buiten geweest, wat deden ze het goed![]()
Verder een eind gekomen in de keuken, morgen weer verder!
SSDesign schreef:De beste wensen allemaal!
Hier 3 paarden super rustig, de 4e helaas niet. Die stond zielig in de stal te schuilen. Toen bedacht ze opeens dat het toch wel beter was om naar de rest te gaan en rende zo door alle draden heenDaarna was het meteen weer rustig maar toch zonde dat ik nu al meer dan een uur nodig heb gehad om het te herstellen
![]()
Oei Utopia, jullie hadden een vervelendere jaarswisseling! Balen dat ze dan zo in paniek raken hé! Maar dat naambordje is wel te schattig en wat een heerlijke foto's van jullie oudejaarsrit!
JudithO schreef:Wauw, knappe Nordic! Met recht een Black Beauty. Geen spijt dat je hem verkocht hebt?
Maartje_M schreef:Libera![]()
Robijn en Natasja lekker samen gereden!
Ik lig nog in bed, heb over 1,5 uur les met Jonique dus zal zo maar eens in actie komen. Zal morgen wel tegen vallen als de wekker weer om 6.15 gaat
Robijntjah schreef:Wat een knapperd!
Hier met Natasja en mijn paarden naar buiten geweest, wat deden ze het goed![]()
Verder een eind gekomen in de keuken, morgen weer verder!
Libera schreef:Nordic
[ [url=m/0CkaGQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/STAKzk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/R1FVRq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kreeg net een update vanuit NY met een video van Nordic! Zo leuk... niet te geloven dat hij alweer bijna 2 is!
Nu even bijlezen...
JudithO schreef:Snap ik, Libera. Hopelijk komt er nu dan weer zo'n knap veulen uit!
Wat voor auto heb je nu, Irene?
Hier moet de auto morgen naar de garage. Hopelijk krijg ik hem gestart, hij is goed lam zeg maar.
Libera schreef:Oei dat is schrikken idd Lynn! Gelukkig ongedeerd... gebeurd hier ook af en toe, schrik me altijd dood!
Dit voorjaar word ze gedekt door Gaudi (Totilas x DeNiro)
Lynn_Nikita schreef:Libera schreef:Oei dat is schrikken idd Lynn! Gelukkig ongedeerd... gebeurd hier ook af en toe, schrik me altijd dood!
Opgezocht, eerder die ik tegenkwam was een springer, maar jij bedoeld Gaudi SSF? Mooi, ook een zwarte, wie is jouw merrie ?
De springhengst Gaudi kwam ik ook tegen, ( die trouwens ook een gaaf papier heeft)
Libera schreef:Oei dat is schrikken idd Lynn! Gelukkig ongedeerd... gebeurd hier ook af en toe, schrik me altijd dood!
belle_boef schreef:@Irene, tja straf, bak arrest geef het een naam. In ieder geval de enige optie nu ze een deel gesloopt hebben en op deze manier de stroom binnen een half uur gefixt is voor het stuk waar ze staan. Ik kom liever niet thuis om erachter te komen dat ze verder Van huis zijn dan hun eigen weide.
Ir1ne schreef:Libera schreef:Oei dat is schrikken idd Lynn! Gelukkig ongedeerd... gebeurd hier ook af en toe, schrik me altijd dood!
Oef wat een gave hengst, even opgezocht.. veel lossigheid in de beweging en heel erg lenig.
Wil je fokken voor de verkoop of voor jezelf?
Jeetje Lynn, dat klinkt heftig...
Belle Boef, echt rot dat ze gesloopt hebben. Volgens de man in de winkel moesten we ook erg om denken dat de aardpen lang genoeg is, omdat ie anders met droogte geen contact maakt....
Wel een flinke straf, alleen gaat dat niet ten koste van je bak?