Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Jullie ervaring ik wil een groot gewikkeld pak laten komen voor 3 shetten waarvan 1 veulen en de andere twee kleintjes.
Hoelang zouden ze daarmee doen?
Het zou mijn veel tijd besparen als ik alleen maar hoef poep te scheppen en er verder geen omkijken naar heb
Staan nu op winterweide en dus weinig omkijken naar nar alles gras raakt op, zou ze anders naar huis moeten halen waar ze eigenlijk in de weg lopen omdat er niks mee word gedaan met deze pony's.
Aanvulling plan is om dan op pallet te laten staan en net erover. En dan alleen onderkant plastic eraf zodat bovenkant bedekt blijft
marleen_usar schreef:Wat doen jullie als je uit valt, dus echt lange tijd niet kan gaan.Denken jullie daar wel eens over na? Ik ben nu 5 weken niet bij mijn paarden geweest en ik ben weer op zoek naar een extra paar handen, voorlopig kan ik zelf ook nog niet gaan.
StalNollie schreef:Jullie ervaring ik wil een groot gewikkeld pak laten komen voor 3 shetten waarvan 1 veulen en de andere twee kleintjes.
Hoelang zouden ze daarmee doen?
Het zou mijn veel tijd besparen als ik alleen maar hoef poep te scheppen en er verder geen omkijken naar heb
Staan nu op winterweide en dus weinig omkijken naar nar alles gras raakt op, zou ze anders naar huis moeten halen waar ze eigenlijk in de weg lopen omdat er niks mee word gedaan met deze pony's.
Aanvulling plan is om dan op pallet te laten staan en net erover. En dan alleen onderkant plastic eraf zodat bovenkant bedekt blijft
woepsie90 schreef:Hi! Mag ik een vraag stellen tussendoor? Eigenlijk meer een verhaal. Misschien is het beter om een topic aan te maken?
Ik heb sinds 6 maanden mn eigen stal maar er zijn zoveel opties qua landgebruik en management voor mn paard, plus dingen qua zijn gezondheid waar ik rekening mee moet houden, dat ik door de bomen het bos niet zie! Heb nu een zomer en herfst meegemaakt, en twee verschillende dingen geprobeerd maar beide is niet ideaal.
Ik hoop dat er iemand misschien met me mee wilt sparren? Kan dat hier of...?