Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ohjajoh6 schreef:Dus de magnesium doet niet wat je wilt fabster?
En je weet zeker dat het niet haar karakter is?
Heb je al eens bloedonderzoek laten doen? Want ik geloof dat vitamine e en selenium ook het een en ander kunnen doen qua dit gedrag betreft, maar je moet niet zomaar selenium gaan bijvoeren, omdat te veel gevaarlijk kan zijn. Overleg eens met je DA hierover, hoe dat precies zit anders?
ohjajoh6 schreef:Ik herken het ook en nog wel een graad erger ook: die van mij doet als ze daar kans voor ziet, lees sloot of tegemoet komende vrachtwagen, in haar uppie ook levensgevaarlijk. Loopt dan ook rustig achteruit de plomp in of werpt zich letterlijk voor een vrachtwagen. Terwijl zodra er een ander paard mee is, ze zelfs het andere paard langs de plekken waar zij normaliter zgn niet langsdurft, zal gaan leiden. Dat zijn dan ook de momenten dat ik haar serieus haar nek wel om kan draaien, want haar hele houding straalt dan ook echt "waar maak je je druk om, volg mij maar" uit naar het andere paard
Dat is dan ook de reden dat iedereen op Lona naar buiten kan als MiniMe erbij is, maar dat ik de enige ben die er in mijn uppie mee naar buiten ga.
En dat ik dit dan ook alleen zondag ochtend vroeg doe, rustig verkeer en ik de meeste energie.
En dan merk ik dus wel duidelijk verschil in heftigheid van haar acties en reacties bij wel of geen magnesium.
AbbyBlues schreef:Hoopjes hooi werkt niet omdat ze dan a) alles in een keer opvreten en dan uitbreken op zoek naar gras en b) is de wei een blubzooi dus wordt het hooi nat en vies en laten ze de helft liggen.