Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelFun schreef:
Maartje_M schreef:Akshay grond is toch altijd agrarisch?Het gaat om de bestemming van het woonhuis of je bedrijf moet voeren of niet.
Maartje_M schreef:Welke bestemming moet grond dan hebben? Hier in de omgeving is alles agrarisch en overal staan paarden
xXutopiaXx schreef:Ahh wat bijzonder Truedreams! Inderdaad heel erg genieten, dat buitenlevenBlijft bijzonder
Woont hier iemand trouwens in de buurt van Cadier en Keer? Ik heb een vriendin, die nu in Maastricht studeert, en die is naarstig op zoek naar een paard om te knuffelen om zo een beetje te kunnen ontspannen tussen het studeren door.. Ontzéttende lieve en verantwoordelijke meid, zou haar zonder twijfel de sleutel van m'n huis gevenMaar ze woont nu te ver om bij mij haar ontspanning te halen... hopelijk is er daar in de buurt wel een plekje voor d'r
![]()
Lynn_Nikita schreef:Zier en mooi uit, ik hoop alleen dat het geen rommel wordt over ene tijdje, ik heb er geen ervaring mee maar hoor van veel mensen dat het in het begin leuk en netjes is maar erna rommel wordt
Ivm blessure niks mogen doen? succes met opbouwen
Lynn_Nikita schreef:Wat gaan jullie snel
Cadier en keer zal net te ver zijn voor hier, 45 min ongeveer denk ik
Vastzittende remmen, wat vervelend maar fijn dat het alsnog gelukt is, alles opnieuw scheppen wil je ook niet. In elk geval geeeeen olie erop doen, als 15 jarige met stiekem een brommer dacht ik het piepende remgeluid wel even te fixen. ja het piepen was weg, de rem ook hahaha
Hier zit een oehoe, een buurman had hem laatst gefilmd Ik heb hem nog nooit live gezien