Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hilary schreef:Die willen ze terug, anders klopt de registratie niet meer, voor zover ik weet. Volgens mij moet je het als boer melden als je koe (of geit of schaap) een oormerk mist.
Chasey schreef:Haha herkenbaar. Van die kleine dingen kunnen zo ongemakkelijk zijn.
Ik heb die roze rally auto, daar kunnen de ramen niet (meer) van open. Als je dan die auto in de parkeergarage wilt zetten, moet je de deur open doen om op het knopje te drukken voor de slagboomEn dan kijken mensen je aan 'doe niet zo moeilijk!'.
![]()
In het verleden wel eens een auto gehad waarvan het raam uit de geleider was, die motor deed het ook nog wel, maar raam kwam ook niet mee. Was simpel op te lossen. Misschien is dat bij jou ook het geval.
Lynn_Nikita, oohh ben dus niet de enige met een schroef in de band.![]()
Wat een geklooi altijd met die km stand he? Dan denk ik, mensen doe gewoon eerlijk! Wat is het toch voor stom gedoe altijd. Altijd maar dingen verzwijgen om iets te kunnen verkopen. Ik kán dat niet eens. Zou daar een rot gevoel van krijgen.
Die gele auto wat ik nu heb (en te koop staat) mankeert ook het een en ander aan. En dat hebben we er duidelijk bij vermeld. Je kan er prima mee rijden hoor, werkt ook prima, maar de radiateur is lek. Die moet gewoon binnenkort vervangen worden. En nu heeft ie dan ook nog een schroef in de band, tja het is niet anders. Wordt er ook gewoon bij vermeld.