Ik heb iig net gemest, dus nu een klein buitje zou mooi zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fabster schreef:Inderdaad Dynamiek, zo doen wij het ook. Jaar laten liggen. Eerst met de riek en een kruiwagen, maar dat vind mijn rug niet zo leuk hoor! Nu dus met de tractor vd bierman met grondbak scheppen we het op en dan rijdt de 1 en de ander schept de mest eruit. En dan na 3 bakken wisselen. Houdt het ook leuk voor het ruggetje![]()
Vorig jaar deed ik 20 km in draf. Is nu nog niet zo ver, maar het doel is half juni, om dat weer te halen.
dynamiek schreef:Fabster schreef:Inderdaad Dynamiek, zo doen wij het ook. Jaar laten liggen. Eerst met de riek en een kruiwagen, maar dat vind mijn rug niet zo leuk hoor! Nu dus met de tractor vd bierman met grondbak scheppen we het op en dan rijdt de 1 en de ander schept de mest eruit. En dan na 3 bakken wisselen. Houdt het ook leuk voor het ruggetje![]()
Vorig jaar deed ik 20 km in draf. Is nu nog niet zo ver, maar het doel is half juni, om dat weer te halen.
Leuk ben je aan het trainen voor de endurance? Heb ik ook nog een poosje gedaan erg leuk vond ik dat.
DubbelDun schreef:@[***]: ik heb altijd begrepen dat de kalk er voor zorgt dat de mest beter wordt opgenomen door de plant. Dus lijkt het me vreemd dat je het tegelijk kunt doen. Óf de kalk moet sneller uit elkaar vallen en de mest juist heel langzaam.
Ik heb iig net gemest, dus nu een klein buitje zou mooi zijn
karev schreef:Dat heb ik idd ook gedaan fabster. Lekker lange stukken draven en galopperen. Helaas kreeg (Had ze natuurlijk al) karev spat. Bij te fanatiek en te lange afstanden gaat ze kreupel lopen..Dus dat gaat niet meer.
Vorig jr zo lekker op dreef.rondje van 10 km binnen het uur.
En toen kwam ze ook mooi op gewicht.
DubbelDun schreef:@dynamiek: wie had je en wie heb je nu ?? Ik zit bij Bas, maar die vind me eigenwijs en stuurt Gillian altijd